Kontakt

+48 690224003

Zapraszamy pon.-czw. 7.00-15.00 i pt. 6.00-14.00

info@perfektzlewy.pl

Kierzno 27
67-112 Siedlisko

Formularz kontaktowy
0
Twój koszyk
0,00 zł
Twój koszyk jest pusty

FAQ - najczęściej zadawane pytania

 

Jaka jest różnica między syfonem manualnym, a syfonem automatycznym?
Syfon automatyczny to syfon wraz z dodatkowym pokrętłem. Montowany jest w otworze zlewozmywaka i służy do zamykania / otwierania otworu odpływowego. Dzięki niemu nie ma potrzeby moczenia rąk, aby wypuścić wodę z komory zlewu. Syfony automatyczne są dopasowane do wszystkich modeli zlewozmywaków nablatowych.


 

Czy do każdego syfonu można podłączyć pralkę lub zmywarkę?
Tak. Do naszych syfonów można podłączyć urządzenia zewnętrzne (w zależności od modelu) pralkę lub zmywarkę / pralkę i zmywarkę. Więcej informacji znajduję się w opisie konkretnego modelu.


 

W jaki sposób czyścić zlewozmywak granitowy?
Codzienne pielęgnacja naszych zlewozmywaków jest prosta i nie wymaga wiele czasu. Po skończonej pracy wystarczy spłukać komory wodą, przetrzeć ściereczką, a następnie wytrzeć do sucha. Do codziennej pielęgnacji zlewozmywaka polecamy również preparat do impregnacji zlewozmywaków granitowych, który dostępny jest w naszym sklepie. Poprawia estetykę, ułatwia utrzymanie czystości oraz maskuje zarysowania na powierzchni wyrobu. Proszę pamiętać, aby nie dopuszczać do długotrwałego kontaktu z substancjami silnie barwiącymi jak sok z buraków czy herbata.


 

Przesyłka dotarła do mnie niekompletna, brakuje niektórych akcesoriów. Co w takiej sytuacji?
W przypadku stwierdzenia braku / niezgodności towaru po oddaleniu się kuriera należy niezwłocznie skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta poprzez przesłanie zgłoszenie droga mailową. Zamówienie zostanie zweryfikowane i niezwłocznie zostaną przesłane brakujące akcesoria.


 

Otrzymany produkt / zlew ma wadę, jest uszkodzony? Co w tej sytuacji ?
Wszystkie wysyłane przez nas zlewozmywaki są zabezpieczone, a opakowanie oznakowane. Mimo tego prosimy o otwarcie paczki w obecności kuriera i sprawdzenie, czy zamówienie nie jest uszkodzone. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia zlewozmywaka lub innej niezgodności zamówionych produktów prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem. Jeśli otwarcie paczki nastąpiło po odjeździe kuriera, należy niezwłocznie wypełnić elektroniczny protokół szkody danego przewoźnika a następnie przesłać go do nas wraz ze zdjęciami otrzymanego towaru. Reklamacje związane z uszkodzeniami transportowymi można składać w terminie do 7 dni od daty otrzymania przesyłki. 


 

Zarządzaj plikami cookie

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.
Ustawienia regionalne
Lokalizacja
Język
Waluta