FAQ - najczęściej zadawane pytania
Jaka jest różnica między syfonem manualnym, a syfonem automatycznym?
Syfon automatyczny to syfon wraz z dodatkowym pokrętłem. Montowany jest w otworze zlewozmywaka i służy do zamykania / otwierania otworu odpływowego. Dzięki niemu nie ma potrzeby moczenia rąk, aby wypuścić wodę z komory zlewu. Syfony automatyczne są dopasowane do wszystkich modeli zlewozmywaków nablatowych.
Czy do każdego syfonu można podłączyć pralkę lub zmywarkę?
Tak. Do naszych syfonów można podłączyć urządzenia zewnętrzne (w zależności od modelu) pralkę lub zmywarkę / pralkę i zmywarkę. Więcej informacji znajduję się w opisie konkretnego modelu.
W jaki sposób czyścić zlewozmywak granitowy?
Codzienne pielęgnacja naszych zlewozmywaków jest prosta i nie wymaga wiele czasu. Po skończonej pracy wystarczy spłukać komory wodą, przetrzeć ściereczką, a następnie wytrzeć do sucha. Do codziennej pielęgnacji zlewozmywaka polecamy również preparat do impregnacji zlewozmywaków granitowych, który dostępny jest w naszym sklepie. Poprawia estetykę, ułatwia utrzymanie czystości oraz maskuje zarysowania na powierzchni wyrobu. Proszę pamiętać, aby nie dopuszczać do długotrwałego kontaktu z substancjami silnie barwiącymi jak sok z buraków czy herbata.
Przesyłka dotarła do mnie niekompletna, brakuje niektórych akcesoriów. Co w takiej sytuacji?
W przypadku stwierdzenia braku / niezgodności towaru po oddaleniu się kuriera należy niezwłocznie skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta poprzez przesłanie zgłoszenie droga mailową. Zamówienie zostanie zweryfikowane i niezwłocznie zostaną przesłane brakujące akcesoria.
Otrzymany produkt / zlew ma wadę, jest uszkodzony? Co w tej sytuacji ?
Wszystkie wysyłane przez nas zlewozmywaki są zabezpieczone, a opakowanie oznakowane. Mimo tego prosimy o otwarcie paczki w obecności kuriera i sprawdzenie, czy zamówienie nie jest uszkodzone. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia zlewozmywaka lub innej niezgodności zamówionych produktów prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem. Jeśli otwarcie paczki nastąpiło po odjeździe kuriera, należy niezwłocznie wypełnić elektroniczny protokół szkody danego przewoźnika a następnie przesłać go do nas wraz ze zdjęciami otrzymanego towaru. Reklamacje związane z uszkodzeniami transportowymi można składać w terminie do 7 dni od daty otrzymania przesyłki.